Posted on

«Қазақстандағы Турин процесі – 2020» атты зерттеудің басым тақырыптарын, индикаторларын, құралдарын талқылау бойынша республикалық семинар

«Talap» КЕАҚ Стратегиялық жоспарлау, талдау және ІТ-қамтамасыз ету департаменті 2020 жылғы 28 ақпанда Нұр-сұлтан қаласында мемлекеттік тапсырманы іске асыру шеңберінде 2020 жылға арналған «Қазақстандағы Турин процесі» зерттеуін жүргізу мәселелерін талқылау бойынша дөңгелек үстел форматында семинар өткізді.

Семинарға ҚР БҒМ ААО, ЕРДО, «Өрлеу» БАҰО АҚ, «Kazenergy», Нұр-сұлтан қ. білім беруді жаңғырту орталығының, ШҚО ТжКБ орталығының және Нұр-сұлтан қ., Ақмола мен Қарағанды облыстарының колледждерінің өкілдері қатысты.

Республикалық семинардың мақсаты – 2020 жылға арналған «Қазақстандағы Турин процесі» атты зерттеудің басым тақырыптары мен құралдарын талқылау және түзету.

Семинар міндеттері:

– негізгі стейкхолдерлерді 2020 жылға арналған «Турин процесі» зерттеудің мақсаттары мен стратегиялық бағыттарымен таныстыру;

– 2020 жылға арналған «Турин процесі» зерттеу құралдарының, индикаторларының, басым бағыттарының презентациясы;

– 2020 жылға арналған «Турин процесі» зерттеуінің әзірленген құралдары мен индикаторларына түзетулер енгізу және талқылау

Семинар жұмысын «Тalap» КЕАҚ Стратегиялық жоспарлау, талдау және IT – қамтамасыз ету департаментінің директоры Ахметова Айжан Төлеуқызы ашты. Іс-шараның модераторы ретінде А. Ахметова дөңгелек үстелге қатысушыларды жұмыс жоспарымен таныстырды, 2020 жылы аймақтық деңгейде өткізілетін «Қазақстандағы Турин процесі» зерттеуінің ерекшелігін ашты.

Дөңгелек үстел барысында келесі мәселелер қаралды және талқыланды:

– 2020 жылға арналған негізгі сандық индикаторлар мен зерттеудің статистикалық көздері;

– ТжКБ ұйымдарының оқу процесіне модульдік-құзыреттілік тәсілді енгізу нәтижелерін талдау бойынша зерттеу құралдары;

– ТжКБ ұйымдары басшыларының және педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру нәтижелері бойынша зерттеу құралдары.

Республикалық семинарға қатысушылар баяндамалар мен баяндамаларды тыңдап, талқылап, зерттеу тақырыбының өзектілігі мен зерттеу құралының жаңалығын қолдады.

Топтық жұмыс барысында фокус-топтардың сұрақтары, индикаторлары, сауалнамалардың мазмұны егжей-тегжейлі қаралып, зерделенді.

Педагогикалық колледждердің директорларының орынбасарлары, әдіскерлері мен оқытушылары кейбір индикаторлар мен фокус-топтар мен сауалнама мәселелерін қайта қарауды ұсынды.

2020 жылға арналған «Турин процесі» зерттеу құралдары мен индикаторларына түзетулер енгізу бойынша ұсыныстарды әзірлеу мен талқылауды қарастыратын қорытынды сессия жемісті өтті.